piątek, 23 listopada 2012

Radosnego Dziękczynienia

 {to było wczoraj, ale któż by się przejmował takimi drobiazgami...;}
Pozdrowienia dla was i wszystkich w ten poranek Dnia Dziękczynienia. 

W USA jest to świąteczny poranek. Szczęśliwego Dziękczynienia!

Bądźcie wdzięczni tego dnia, prosto z Serca, z Miłością. Energia wdzięczności jest energią transmutacji, która dosłownie zmienia strukturę waszych komórek. Utrzymywanie energii podziękowań i wdzięczności w swym centrum wywołuje oddźwięk wielkiej radości na poziomie komórkowym.

Ostatnio tak wiele razy widziałem na tej stronie pytanie co możemy zrobić, czy też co powinnam/powinienem czynić. Oto moja odpowiedź:

Wyrażajcie wdzięczność! W każdej minucie. Utrzymujcie tę wibrację w sobie w każdym momencie. Rozpala ona wewnętrzny płomień, który poniesie was naprzód ze swobodą i wdziękiem.

Bądźcie wdzięczni za wszystko w swoim życiu..............."za dobrych, złych i brzydkich", jak mówi moja czanelerka. Każde spotkanie dostarcza wam sposobności do tego, by ożywić ten płomień wdzięczności. Nie znajdziecie lepszej drogi do swego Wzniesienia niż ścieżka Dziękczynienia.

Każdemu z was wysyłam wielką Miłość i Radość i Wdzięczność w tym dniu i każdym dniu.

Jestem Max Kryształowa Czaszka 

Przekazała Donna Atkinson, 22 listopada 2012
http://lightworkers.org/channeling/171661/happy-thanksgiving-max-crystal-skull


1 komentarz:

  1. Dzieki Wikus za ten przekaz!!!!Buziole dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń