wtorek, 20 listopada 2012

POKÓJ

Osobista wiadomość od Rona Head, 20 listopada 2012

Drodzy czytelnicy,

Bardzo się starałem otrzymać dziś rano przekaz dla was, ale nie byłem w stanie zapanować nad swoimi własnymi myślami. Jestem zbyt poruszony z powodu konfliktu, który po raz kolejny szaleje w "Ziemi Obiecanej". Nie można już nawet nazwać tego konfliktem, jest to tak dalece poza stanem jakiejkolwiek równowagi.

Chciałbym prosić wszystkich tych, którzy utrzymują i strzegą światła, do których dociera ten blog, aby przyłączyli się do mnie i okryli cały obszar od Egiptu aż po Afganistan światłem miłości i współczucia. Powstrzymajmy się od osądzania i po prostu poślijmy tam bezwarunkową miłość.

Przez tysiące lat modliliśmy się, aby to szaleństwo się skończyło. Teraz mamy do dyspozycji wzrastającą świadomość, ogarniającą cały świat. Wykorzystajmy ją teraz, aby objąć i zalać ten kraj i te narody całą miłością, jaką jesteśmy w stanie wspólnie zgromadzić. Proszę przyłączcie się do mnie.

Jutro znów spróbuję skontaktować się dla was z Michałem.

W miłości -
Ron

http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/11/20/peace-my-personal-message/

1 komentarz:

  1. I niech się dzieje Miłość i Pokój a światło nieustannie wzrasta bo "Światłość w ciemności świeci i ciemność jej nie ogarnia" a może chętnie się zechce rozjaśnić sama? <3 :) ANI

    OdpowiedzUsuń