poniedziałek, 26 listopada 2012

Mistrz Lanto: Mądrość i zrozumienie

Posiadacie w sobie płomień wewnętrznej mądrości, który, gdy raz zostanie rozpalony, będzie wzrastać i jaśnieć w waszym sercu przez całe wasze życie. Dajcie sobie czas by rozpalić ten Troisty Płomień miłości, mądrości i mocy kiedy poszukujecie większego duchowego zrozumienia, gdyż teraz jest czas przebudzenia ścieżki ku jedności.

Niech ta złocista barwa stanowi równowagę dla waszej mądrości i waszej mocy. Używajcie tego sposobu równoważenia jako przewodnika we wszystkim co mówicie i robicie, a zauważycie, że zachodzą w was głębokie zmiany. Każdego dnia w dzień i w nocy spędzajcie jakiś czas łącząc się z tym płomieniem i zasilając go. Zadawajcie waszym przewodnikom i aniołom pytania poprzez ten płomień, a zaczniecie rozumieć różne poziomy inicjacji i mądrości, poprzez które ci z nas po tej stronie nieustannie pracują w naszej służbie dla ludzkości.

Weźcie w tym momencie głęboki oddech i zamknijcie oczy, wyobrażając sobie, jak ten piękny płomień płonie wewnątrz was: złocisto-żółty płomień mądrości, otoczony przez niebieski płomień mocy, woli i ochrony, oraz różowy płomień miłości i współczucia. Pozwólcie temu płomieniowi jaśnieć i rosnąć, i pielęgnujcie go często, gdyż zabierze on was na nowe poziomy zrozumienia i rozwoju. 
 
Jest dla nas wielkim zaszczytem być w służbie ludzkości, a ja jestem podwójnie zachwycony, mogąc pracować z każdym, kto poszukuje wyższej mądrości i zrozumienia. To wielki zaszczyt być nauczycielem i wspierać wyższe dobro, a my uwielbiamy pomagać wam w każdy możliwy sposób.

Jam jest Mistrz Lanto z Drugiego Promienia

Dziękuję, Thank you, Mahalo, Merci, Gracias, Vielen Dank, Grazie, Спасибо, Obrigado, 谢谢, Dank, 謝謝, Chokran, Děkuji, Kiitos

Przekazała Sharon Taphorn, 18 listopada 2012

http://playingwiththeuniverse.blogspot.com/2012/11/angel-wisdom-with-sharon-taphorn-lord.html

PS. "W swym ostatnim życiu Lanto tak gorąco wielbił Boską Obecność w swoim sercu, że boska iskra tu przebywająca - troisty płomień - mogła być widziana jako łagodne złote światło, emanujące z jego piersi. Wyraził on życzenie, aby dzięki temu żywemu świadectwu inni ludzie mogli również rozpoznać i uwierzyć w prawdę o ich własnej wewnętrznej iskrze boskości, o wrotach do ich osobistego oświecenia i zwycięstwa. Podtrzymywał on to dostrzegalne światło aż do chwili swego wzniesienia ok. 500 p.n.e."
http://www.greatdreams.com/masters/Lanto.htm




2 komentarze:

  1. Cieszę się, że Mistrz Lanto napisał o Troistym Płomieniu. Kilka dni temu wpadła mi w oko nazwa Vesica Pisces i zaintrygowała mnie. Odkryłam powiązania i z Troistym Płomieniem i różą i Filetowym Płomieniem i świętą geometrią. I nagle poczułam, że muszę przemalować mój obraz Fioletowy Płomień. W nim zawarłam Troisty Płomień. Cztery lata temu go namalowałam a teraz poczułam że jest za ciężki: http://anilalah.files.wordpress.com/2011/07/fioletowy-plomien.jpg Jak zamalowałam pierwotną barwę poczułam ulgę jakbym zdjęła ciężar z siebie. Nowy się wymaluje wraz z nową energią. Dzięki WIKA za ten przekaz. Ale robisz tak wielką pracę tłumacząc tyle przesłań i za to też WIELKIE DZIĘKI <3, bo możemy je czytać. Serdeczności Moc Miłości i Radości ANI <3 :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery lata to teraz bardzo długo...mnie się buty rozwalają po roku, niezależnie od tego czy chińskie czy lepsze...:P wszystko żąda zmiany, nawet ubrania! 'Oto czynię wszystko Nowe'...i teraz już tak zawsze:D

      Usuń