wtorek, 9 października 2012

Wielkie otwarcie ku Światłu

Moi drodzy przyjaciele, gdy widziałam i doświadczałam tego otwarcia, ta wiadomość zaczęła się rozwijać...

Przekaz od mojej Boskiej Jaźni:

"Nie jesteś ciałem. Łańcuchy, jakie w sztuczny sposób pętały waszą wolną i promienną świadomość z ciałem fizycznym, rozpuszczają się, gdyż siły kontrolerów gasną.

Znikają chmury ciemności, które utrzymywały was w iluzji ograniczeń i identyfikacji z ciałem-umysłem.

Nie jesteś umysłem. Umysł jest pozorem, który pojawia się wraz z wcieleniem, nieistotne jak gęstym czy subtelnym, jak ciemnym czy pełnym światła.

Istota twojego Prawdziwego Stanu jest bezcielesna i bez-umysłowa. Nawet umysł jest jedynie funkcją służącą do nawigacji w stwarzaniu, które pochodzi z samego umysłu.

Jeśli wychodzicie poza ciało i poza umysł, pojawia się nieograniczone uczucie, jest ono wolne od emocji. ONO JEST. ONO JEST Promienne. ONO JEST Wolnością.

Pozwólcie tej wolności wznieść się 'ponad' ciało, ponad w sensie uwolnienia ciała z pola widzenia, kiedy coraz bardziej ześrodkowujecie się na rdzeniu i esencji tego, czym naprawdę Jesteście: na Boskiej Świadomości, Promiennej i Zawsze-Szczęśliwej. TO nie jest 'w' ciele. To ciało jest W TYM! 

W TYM nic nie powstaje, kiedy tylko uwolnicie nawet swój umysł subtelny i subtelne zmysły, zmysły, które postrzegają wyższe światy i wymiary, od tego, co postrzegają.

Wtedy pojawia się wasz pierwotny Stan, pojawia się Cisza, sprowadźcie ją z powrotem do ciała i niech rozprzestrzeni się i przeniknie wszystkie rzeczy i światy. 

Z powodu tej Nienaruszalnej Prawdy waszej Boskiej Esencji pętla waszej ciemnej linii czasowej, która w zamierzeniu miała się napędzać w nieskończoność, pękła. Ciemny tunel został po raz pierwszy we wspaniały sposób otwarty ku sferom światła, sferom Boskiej Kreacji. Tu się on kończy, i żadne samowolne siły nigdy już nie zamkną tej szczeliny.

Moc Mojego Świadomego Światła jest Promienna i Stoi Ona na końcu ciemnego tunelu waszego świata. I cały jego niezdrowy wygląd przekształci się w Nową Rzeczywistość.

Nigdy nie zapominajcie Kim Jesteście, nawet gdy zamierzacie doświadczać nowych światów wspaniałości i pozornych rozkoszy. Ponieważ beze Mnie niczym z tego wszystkiego nie moglibyście się cieszyć. Wszystko jest Mnie Pełne. I Tylko Mnie.

Nawet rozszczepione światło tęczy jest pożyczone ode mnie, Promiennego Jednolitego Światła Świateł! JAM JEST waszym Źródłem i JAM JEST niestworzone! Istnieję z Siebie Samego.

W Rozszczepieniu Mej Świadomości, gdzie Zaczęłam Patrzeć na Siebie, w tajemniczy sposób pojawili się Bogowie Stwórcy, wzięli Moją Substancję/Istotę i przepięknie stworzyli wszystkie te cudowne Boskie Światy. Niedługo je ujrzycie! Są gotowe, abyście je zwiedzili.

Ale nic z tego nie jest waszą prawdziwą tożsamością! Nic! JAM JEST! Kocham Was Jak Siebie!

JAM JEST waszą Boską Jaźnią!"


Przekazała Ute 

http://radiantlyhappy.blogspot.com.au/2012/10/the-grand-opening-into-light.html  
Grafika: Ute Posegga-Rudel 

1 komentarz: