czwartek, 25 kwietnia 2013

MODLITWA ANIOŁÓW



MODLITWA ANIOŁÓW



STWÓRCA JEST MOIM PRACODAWCĄ

A

JA JESTEM JEGO WYSŁANNIKIEM

ŚWIATŁA


Stwórco z głębi Serca proszę poprowadź

Życie tak, by ukazało mi prawdziwe połączenie z Tobą

w całkowitej jedności ze wszystkim co jest.

Proszę pozwól mi trwać w całkowitej świadomości bycia jednością z Tobą,

w każdej chwili, każdego dnia.



Stwórco z głębi Serca Proszę poprowadź Życie tak, abym stale trwał

w Radości, Życzliwości i Miłości Bezwarunkowej.



Proszę o wszelką obfitość dającą Radość z Życia.

Proszę o beztroską wiarę w Moc Współtwórcy, która jest Twym Darem.

Proszę o wewnętrzną harmonię i spokój.

Proszę o lekkość i swobodę w działaniu i mówieniu.

Proszę o błogosławieństwo dla wszystkich Istot, które spotykam na swej drodze.

Proszę o Radość z wypełniania mej misji w służbie Życia.



Ja Jestem Tym który Jest

I Jam Jest Jednością ze Wszystkim co Jest

A więc wszystko, o co proszę już jest mi dane

I Tu i Teraz jest w mym posiadaniu.

I Tak Jest!



Oto modlitwa dla tych, którzy odnajdują w niej Siebie. Otwiera wewnętrzną bramę do Źródła Życia. Modlitwa ta sprawia, że każda chwila staje się Cudem. 



2 komentarze: